|  | | | |  |  |  |  | Parijs-Roubaix |  | |  |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 18:16:38 |
|
|
| bonnie |
| Praeses |
 |
 |
| Geregistreerd op: 23-2-2005 |
| Berichten: 762 |
| Woonplaats: Aalst |
|
|
 |
Vinden jullie dat het resultaat moet meetellen zoals ze over de streep kwamen, dus zonder deklassering, of het resultaat zoals het officieel is, dus met deklassering van die drie personen?
Ik heb al verschillende meningen gehoord en kzou graag van iedereen weten. Chauffeur, Nathan, Jan en Bram hebben al gestemd. |
|
Laatst aangepast door bonnie op Wo 12 Apr 2006, 19:12:52, in totaal 1 keer bewerkt _________________ tza wel aa |
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
 |  | | | |  |  |  |  | |  | |  |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 18:43:41 |
|
|
| Snijs |
| Vice-praeses |
 |
 |
| Geregistreerd op: 24-2-2005 |
| Berichten: 950 |
|
|
|
 |
Dat is natuurlijk een dilemma. Het reglement gebiedt hen te wachten. Ze hebben de regel overtreden natuurlijk. Maar zou de uitslag anders kunnen geweest zijn indien ze gewacht hadden? Had Boonen de eerste groep nog kunnen inhalen? Of bleef de situatie zoals het was? Had de stop hen vernieuwde moed gegeven? Dat weet niemand. Men had in de eerste plaats ook niet verwacht dat de renners daar zo vlug aan die overweg zouden zijn. Men had dus niet gedacht dat dit probleem zich ging stellen. Ik wil niemand teleur stellen, maar ik kan mij daar helaas niet over uitspreken. Maar onthoud dat de benen goed waren vandaag. Desondanks dat de aankomst gebeurt in een velodroom van niemendal, wordt er daar telkens geschiedenis geschreven.
Herinner de wielrenner, zijn naam ontglipt mij, die door een rijdende trein sprong en als nog de zege behaalde! Hij wist van niet beter. |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 19:00:09 |
|
|
| Dwerg |
| Dwerg-praeses |
 |
 |
| Geregistreerd op: 22-3-2005 |
| Berichten: 568 |
| Woonplaats: Hofstade |
|
|
 |
Boonen was zeker nog bij de eerste achtervolgende groep geraakt, aangezien hij er zelf ook nog voorstond.. en de spurt had hij wrschnlk wel gewonnen denk k, hoewel er dan 2 discovery's waren.. mhmm
ik zou de officiële eindstand nemen.. maar ik doe niet mee, dus laten we het ook houden op geen mening..
---> hiermee bedoel k dus dat boonen bij de groep met van petegem enzo zou geraakt zijn.. niet bij cancellara uiteraard..
ma ik zou dus de officiele eindstand nemen, en wat die is moeten we nog maar afwachten, want idd boonen is ook door de gesloten barreel gereden, maar de officials hadden hun go gegeven? dat moet het reglement maar bepalen.. t is er niet voor niets eh.. |
|
Laatst aangepast door Dwerg op Ma 10 Apr 2006, 23:56:20, in totaal 1 keer bewerkt _________________
 |
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 19:17:56 |
|
|
| Keymeulen |
| Computerpraeses |
 |
 |
| Geregistreerd op: 22-2-2005 |
| Berichten: 954 |
| Woonplaats: Haaltert |
|
|
 |
| Dwerg schreef: |
Boonen was zeker nog bij de eerste achtervolgende groep geraakt, aangezien hij er zelf ook nog voorstond.. en de spurt had hij wrschnlk wel gewonnen denk k, hoewel er dan 2 discovery's waren.. mhmm
ik zou de officiële eindstand nemen.. maar ik doe niet mee, dus laten we het ook houden op geen mening.. |
Niet zeveren hé dwerg, Boonen was er zeker en vast niet meer geraakt. Toen de Peet door de overweg reed stonden ze op iets van een halve minuut, en Cancellara heeft er nog minstens een halve bijgelapt. En Boonen zat daar nog een halve minuut achter. Anderhalve minuut op een kleine 10 kilometer maakt misschien een tourpeleton in een van de eerste ritten op een schone, brede steenweg goed, maar niet 6 man na een Parijs-Roubaix. No way..
Bonnie: van mij mag het klassement houden zonder diskwalificatie, ik vind het dikke zever dat het zo is.. |
|
_________________ Chamberlain's Laws:
(1) The big guys always win.
(2) Everything tastes more or less like chicken.
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 19:39:01 |
|
|
| Snijs |
| Vice-praeses |
 |
 |
|
|
|
 |
| Ik dacht trouwens dat Parijs-Roubaix niet meetelde? |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 21:46:19 |
|
|
| schimmel |
| Fraude/Feestpraeses |
 |
 |
| Berichten: 200 |
|
|
|
 |
| nix stemmen, klassement is klassement! Dus diskwalificatie telt even goed mee als ne lekken band, hoe stom het ook is. Nem. |
|
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 22:42:59 |
|
|
| trachet |
| Feestpraeses |
 |
 |
| Berichten: 29 |
| Woonplaats: lede |
|
|
 |
| schimmel schreef: |
| nix stemmen, klassement is klassement! Dus diskwalificatie telt even goed mee als ne lekken band, hoe stom het ook is. Nem. |
Zever, gezever! Tgaat er toch om wie dat er eerst aan de aankomst is wa is da nu. Tis ni omdat de uci zijn gezicht wil redden door die mannen te diskwalificeren dat wij daar mee akkoord moeten gaan. We volgen toch ons eigen reglement, en dat reglement is: bonnie beslist. Nem. |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 23:11:11 |
|
|
| Matthys |
| Powerpraeses |
 |
 |
| Geregistreerd op: 27-2-2005 |
| Berichten: 2514 |
|
|
|
 |
| trachet schreef: |
| schimmel schreef: |
Zever, gezever! Tgaat er toch om wie dat er eerst aan de aankomst is wa is da nu. Tis ni omdat de uci zijn gezicht wil redden door die mannen te diskwalificeren dat wij daar mee akkoord moeten gaan. We volgen toch ons eigen reglement, en dat reglement is: bonnie beslist. Nem. |
ik vin da we dan iedere wielrenner da zijn benen scheert moeten diskwalificeren
ik zou niet eens punten willen krijgen van zo'n janetten! nem :p
(bonnie, gij zorgt wel da da in orde komt hé?) |
|
_________________ If you can't beat them, arrange to have them beaten. |
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 23:48:45 |
|
|
| Snijs |
| Vice-praeses |
 |
 |
|
|
|
 |
Zelfs ik met mijn reputatie wijzer te zijn dan koning Salomon kan moeilijk tot besluit komen in deze pijnlijke kwestie. Die drie renners wisten dat wanneer ze de spoorweg oversteken terwijl den bareel naar beneden is, ze het reglement overtreden en dus bestraft kunnen worden. Waarom steken ze dan over? Wel de enige reden is uit pure hebzucht! Toch maar die voorsprong veilig stellen door eventjes het reglement te overtreden! Nu zal Boonen ons zeker niet meer inhalen! Dit is onsportief gedrag, beste jurie! Hoe je het draait of keert ze zijn in de fout gegaan! Nu, als er één renner beslist om over te steken konden die andere twee uiteraard niet blijven staan. Dus mijn oordeel luidt: diegene die eerst de overweg overstak schrappen we. Zodanig dat Boonen dan op vier komt. Ik denk dat dit de beste en wijste oplossing is.
Koning Salomon duikt nu in de koffer met the queen of Sheba. |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 23:50:37 |
|
|
| bonnie |
| Praeses |
 |
 |
| Berichten: 762 |
| Woonplaats: Aalst |
|
|
 |
| Boonen en co moeten trouwens ook geschrapt worden eigenlijk, want ze zijn ook door het rood gereden... |
|
_________________ tza wel aa |
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Zo 09 Apr 2006, 23:56:33 |
|
|
| Snijs |
| Vice-praeses |
 |
 |
|
|
|
 |
| bonnie schreef: |
| Boonen en co moeten trouwens ook geschrapt worden eigenlijk, want ze zijn ook door het rood gereden... |
De officials (mannen met een paars jasje) aanwezig bij den bareel hadden hun Go!(yea-eah) gegeven. |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Ma 10 Apr 2006, 09:47:10 |
|
|
| Nathan |
| Feestpraeses |
 |
 |
| Berichten: 123 |
|
|
|
 |
officieël telt natuurlijk...
Ik vind dat er zelfs geen discussie mag over bestaan!
Als er in de voetbal een bal over de doellijn is geweest, maar de scheidsrechter heeft het niet gezien en keurt de goal af dan ga je dat toch ook niet metellen in de vtkoilsjt megascore (voor het WK), omdat dat toevallig voor uzelf beter uitkomt?
Reglement is reglement, hoe belachelijk het soms ook is... |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Ma 10 Apr 2006, 10:13:56 |
|
|
| trachet |
| Feestpraeses |
 |
 |
| Berichten: 29 |
| Woonplaats: lede |
|
|
 |
| Nathan schreef: |
officieël telt natuurlijk...
Ik vind dat er zelfs geen discussie mag over bestaan!
Als er in de voetbal een bal over de doellijn is geweest, maar de scheidsrechter heeft het niet gezien en keurt de goal af dan ga je dat toch ook niet metellen in de vtkoilsjt megascore (voor het WK), omdat dat toevallig voor uzelf beter uitkomt?
Reglement is reglement, hoe belachelijk het soms ook is... |
..sprak een van de enigen die peet niet heeft.
Trouwens, het verschil is dat bij een voetbalmatch een beslissing nooit achteraf kan herroepen worden omdat je moeilijk de match kan herspelen vanaf de betwiste fase. Hier lagen de machtsverhoudingen duidelijk vast en kan je dus je eigen oordeel wel hoger achten dat dat van een wedstrijdjury die duidelijk niet consequent is. Tenzij je natuurlijk een believer bent en denkt dat drie gelosten een halve minuut gingen toerijden op 6 km.
..sprak de enige die alle drie de uitgesloten renners in zijn ploeg heeft  |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Ma 10 Apr 2006, 11:15:11 |
|
|
| Matthys |
| Powerpraeses |
 |
 |
| Geregistreerd op: 27-2-2005 |
| Berichten: 2514 |
|
|
|
 |
wat is de stand ivm voor of tegen hé bonnie???
als't op één stem aankomt, dan moogde mij bij de voorstanders van de officiële uitslag rekenen |
|
_________________ If you can't beat them, arrange to have them beaten. |
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
Geplaatst: Ma 10 Apr 2006, 11:28:35 |
|
|
| Snijs |
| Vice-praeses |
 |
 |
|
|
|
 |
| Er zijn al zo weinig regels in het wielrennen, dus dan moeten die maar zeker gevolgd worden! |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
|