VTK-OILSJT babbelbox forum index Registreer FAQ Gebruikerslijst Zoeken

VTK-OILSJT babbelbox forum index » Aktuwakulturo » JPVR
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
JPVR 
BerichtGeplaatst: Vr 17 Feb 2006, 19:19:05 Reageer met quote
Snijs
Vice-praeses
Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 950
Wie een beetje zijn gazet gelezen heeft, of al eens gepasseerd is in de St. Pietersnieuwstraat weet dat J.P. Van Rossem terug is als repititor. Nu ging hij zich enkel bezig houden met economie, filosofie, rechten, pol & soc en dergelijke dingen.

Hij was deze week te gast in het programma "Recht van antwoord" van Goedele Liekens (bekend van "Het Vaginaboek" en "Vanavond niet schat, ik heb geen goesting om 10 minuten met mijn benen open te liggen, gapend naar de scheuren in het plafond, waarna je hijgend van mij afrolt zonder mij op enige manier ook te kunnen stimuleren. Eigenlijk blijf ik enkel bij jou voor de poen en die knappe vriend van je."). Daarin was er één of ander advokaat die beweert dat Van Rossem enkel zijn naam als repititor kon waar maken voor bovengenoemde richtingen en niet voor bijvoorbeeld burgies. Ten eerste spreekt die man dan een beetje tegen zijn eigen winkel en ten tweede heeft Van Rossem vroeger wel burgies begeleid.

Nu op het forum van het VRG (registreren verplicht) kan u dat een beetje volgen in de topic JPVR. Daarin vertelt Van Rossem dat hij besloten heeft om nu wel burgies erbij te nemen, omdat ie een beetje beledigd door dat stuk advokaat die daar in dat programma zat (wie is die man eigenlijk?). Nu hij zegt ook dat hij reeds enkele burgies uit 2e kan (of bach, whatever) over de vloer heeft gekregen.

Waar ik naar toe wil is: Aeyels! Jawel! Zou zoiets kunnen helpen om daar door te raken bij die man.

Ik kijk eigenlijk uit naar de uitslag van 2e kan. Rekening houdend dat het vak Natuurkunde II is uitgebreid (er zit vanaf dit jaar een inleiding tot moderne fysica bij: quantummechanica, relativiteit, kernfysica... Maar indien de waar-vals vragen uit het examen worden gehaald kan dit nog meevallen.) zullen de slagingspercentages weer een festijn zijn voor de sadisten en ramptoeristen onder ons.

Allez, we zullen wel zien of voor het derde jaar op rij het diepterecord wordt verbroken, laten we hopen! Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
 
BerichtGeplaatst: Za 18 Feb 2006, 10:27:25 Reageer met quote
Ilse
Geregistreerd op: 31-3-2005
Berichten: 379
Woonplaats: Serskamp
Dat had ik al gemerkt. Hij heeft mij bijna omver gereden aan de Rozier!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
 
BerichtGeplaatst: Za 18 Feb 2006, 12:34:29 Reageer met quote
Snijs
Vice-praeses
Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 950
Omver rijden is zoals zwanger zijn. Je kan niet bijna zwanger zijn. Alhoewel...
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
 
BerichtGeplaatst: Za 18 Feb 2006, 12:38:29 Reageer met quote
Matthys
Powerpraeses
Geregistreerd op: 27-2-2005
Berichten: 2514
Snijs schreef:
Omver rijden is zoals zwanger zijn. Je kan niet bijna zwanger zijn. Alhoewel...


quantum hé Smile

_________________
If you can't beat them, arrange to have them beaten.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger ICQ nummer
 
BerichtGeplaatst: Za 18 Feb 2006, 13:15:22 Reageer met quote
Snijs
Vice-praeses
Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 950
Matthys schreef:
Snijs schreef:
Omver rijden is zoals zwanger zijn. Je kan niet bijna zwanger zijn. Alhoewel...


quantum hé Smile

Nee...

Very Happy
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
JPVR 
  VTK-OILSJT babbelbox forum index » Aktuwakulturo
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in GMT + 1 uur  
Pagina 1 van 1  

  
  
 Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  


De Babbelbox is het best te bekijken met Mozilla Firefox

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
Designed for Trushkin.net | Themes Database.