VTK-OILSJT babbelbox forum index Registreer FAQ Gebruikerslijst Zoeken

VTK-OILSJT babbelbox forum index » Activiteiten » VTK Oilsjt @ Tour De France Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
VTK Oilsjt @ Tour De France 
BerichtGeplaatst: Di 03 Jul 2007, 11:20:14 Reageer met quote
Keymeulen
Computerpraeses
Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 954
Woonplaats: Haaltert
Wie, wat, hoe, wanneer, waar?

_________________
Chamberlain's Laws:
(1) The big guys always win.
(2) Everything tastes more or less like chicken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
 
BerichtGeplaatst: Di 03 Jul 2007, 20:02:43 Reageer met quote
trachet
Feestpraeses
Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 29
Woonplaats: lede
10 h aan de arrivée met nen bak, ne frigobox en wa van die kampeerstoelkes. Bonnie en ik zijn present!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
 
BerichtGeplaatst: Di 03 Jul 2007, 20:07:59 Reageer met quote
bonnie
Praeses
Geregistreerd op: 23-2-2005
Berichten: 762
Woonplaats: Aalst
Niet vergeten:

klaksken, ne zak voor alles wat ge krijgt in weg te steken, zonnecreme bij goed weer, ne gigantisch grote paraplu bij slecht weer

_________________
tza wel aa
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
 
BerichtGeplaatst: Wo 04 Jul 2007, 14:56:44 Reageer met quote
Keymeulen
Computerpraeses
Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 954
Woonplaats: Haaltert
Ok, count me in. Wie het eerst Michel Wuyts op zijn muil geeft, krijgt een gratis pint.

_________________
Chamberlain's Laws:
(1) The big guys always win.
(2) Everything tastes more or less like chicken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
 
BerichtGeplaatst: Do 05 Jul 2007, 02:59:04 Reageer met quote
Snijs
Vice-praeses
Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 950
Ik tjool daar ook ergens rond in de geburen. En ik zal roepen van: "Vinokourov in het centrum!!"

_________________
Ik heb een tattoo op mijn fluit: "Opgepast, zwenkt uit."
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
 
BerichtGeplaatst: Do 05 Jul 2007, 09:53:22 Reageer met quote
Nathan
Feestpraeses
Geregistreerd op: 23-2-2005
Berichten: 123
Snijs schreef:
Ik tjool daar ook ergens rond in de geburen. En ik zal roepen van: "Vinokourov in het centrum!!"


ja maar wie roept er dan: "valverde ... gaat nu aan!" ?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
 
BerichtGeplaatst: Do 05 Jul 2007, 13:12:17 Reageer met quote
schimmel
Fraude/Feestpraeses
Geregistreerd op: 23-2-2005
Berichten: 200
Aight, raprezent!

_________________
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
 
BerichtGeplaatst: Vr 06 Jul 2007, 11:41:30 Reageer met quote
Simon
Carnavalpraeses
Geregistreerd op: 22-3-2005
Berichten: 3261
Woonplaats: Alosta
ik ging ook sowieso komen, maar passeert de toerkaravaan zo vroeg al?

_________________
Look! Round Windows!

-Gentlemen Prefer Blondes (1953)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
 
BerichtGeplaatst: Vr 06 Jul 2007, 12:28:41 Reageer met quote
bonnie
Praeses
Geregistreerd op: 23-2-2005
Berichten: 762
Woonplaats: Aalst
Simon schreef:
ik ging ook sowieso komen, maar passeert de toerkaravaan zo vroeg al?


Nee je kan ook gerust later komen. Alles gebeurt maar na de middag uiteindelijk...

_________________
tza wel aa
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
 
BerichtGeplaatst: Zo 08 Jul 2007, 18:13:19 Reageer met quote
Snijs
Vice-praeses
Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 950
Is er al een spandoek met VINOKOUROV IN HET CENTRUM!! op?

_________________
Ik heb een tattoo op mijn fluit: "Opgepast, zwenkt uit."
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
 
BerichtGeplaatst: Zo 08 Jul 2007, 19:30:49 Reageer met quote
Matthys
Powerpraeses
Geregistreerd op: 27-2-2005
Berichten: 2514
ik zal aan't knabbelen zijn van chocoladen jaak

vinokourov in't centrum,
maar pevenage op kop!

_________________
If you can't beat them, arrange to have them beaten.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger ICQ nummer
 
BerichtGeplaatst: Di 10 Jul 2007, 14:54:09 Reageer met quote
Keymeulen
Computerpraeses
Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 954
Woonplaats: Haaltert
De Gentenaar schreef:

Vroege vogels moeten zich vooral strategisch opstellen
Doublet-koks maken dagelijks 1.800maaltijden klaar

In en rond het Citadelpark was het gistermorgen al erg vroeg behoorlijk druk. Technisch personeel en binnen- en buitenlandse media zetten alles op alles om de Touraankomst tot in de kleinste details voor te bereiden. Ook de vroege vogels waren erbij.

Onze ploeg van 610 medewerkers is onderverdeeld in vier ploegen', vertelt Eric Savelon, technisch medewerker bij Doublet. Het bedrijf verzorgt sinds 2001 de logistiek voor de Tour de France. 'Elke ploeg heeft zijn eigen taak, zoals de opbouw van het podium, het spuiten van de eindmeet, het plaatsen van de dranghekken, nagaan of de vijf grote sponsors voldoende in het oog springen, enzovoort. We zijn sinds deze morgen 4uur druk in de weer zodat alles vlekkeloos kan verlopen.'

Het mini-dorpje van Doublet is uitgerust met onder andere drie bussen waar de medewerkers kunnen slapen. Bovendien hebben ze drie koks mee die de maaltijden voor het team bereiden. 'Elke dag maken ze voor ons 1.830 maaltijden klaar', vertelt Savelon. 'Als de Tourrit afgelopen is, start onze ploeg met demonteren. Dat neemt een drietal uur in beslag en daarna rijden we door naar Waregem. Gemiddeld werken we zo'n achttien uur per dag. Het is erg leuk, we maken veel plezier, maar na drie weken zijn we toch wel vermoeid.'

In het Citadelpark waren de binnen- en buitenlandse media gestationeerd, niet alleen in het ICC, maar ook in het park zelf. Een mengelmoes van talen, perswagens en journalisten met laptop. De grote zenders, zoals het Franse France2 en het Duitse ZDF, streken er al om 6uur neer. De Sporza-ploeg arriveerde er met dertig medewerkers om 9uur.

Marc Vijverman, installateur bij Sporza, vertelt dat ze vijf installatiewagens mee hebben en een paar kleinere auto's met mobiele ploegen. 'Daarnaast hebben we nog eens dertig medewerkers die zich bezighouden met de talkshow Tour 2007, die Karl Vannieuwkerke presenteert.'

Iets verderop, aan de Charles De Kerckhovelaan, staan heel wat vroege vogels te wachten om de ritaankomst vanop de eerste rij te kunnen bijwonen. Martine Waelbroeck (58 ) uit Nevele kwam met haar auto tot aan Flanders Expo en nam vervolgens de tram naar het centrum. 'Ik heb me strategisch, aan het grote scherm, geplaatst zodat ik de rit goed kan volgen', vertelt ze. 'Ik wou er vandaag echt bij zijn, want het is de eerste keer dat ik een Touraankomst live kan meemaken. Ondertussen vul ik verder mijn kruiswoordraadsel in.'

Vier pas afgestudeerde studenten Burgerlijk Ingenieur van studentenclub VTK Oilsjt wachten op honderd meter voor de aankomst op een tiental vrienden die nog moeten langskomen. 'Ondertussen amuseren we ons samen met twee bakken bier die we in de fontein koel houden', vertellen ze in koor.


De Wetterse Christophe Scheire staat sinds 9uur op een paar meter voorbij de aankomst. 'Dit wou ik voor geen geld ter wereld missen', zegt hij. 'Dit jaar ben ik naar alle klassiekers zoals de Dauphiné Libéré gaan kijken. Het is de eerste keer dat ik een Touraankomst zal meemaken. Ik ben lid van Tom Boonens Oost-Vlaamse supportersclub De Wielkeszuigers.'

Sofie Verheye


Foto:

Link: http://www.gentenaar.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=6I1ELRVG#

_________________
Chamberlain's Laws:
(1) The big guys always win.
(2) Everything tastes more or less like chicken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
 
BerichtGeplaatst: Di 10 Jul 2007, 16:30:17 Reageer met quote
bonnie
Praeses
Geregistreerd op: 23-2-2005
Berichten: 762
Woonplaats: Aalst
Ik heb de krant gekocht en in het iets groter en een ander kleurke staat er nog bij: 'Niet het hoofd, maar het bier koel houden' (Studentenclub VTK Oilsjt)

Niet dat we dat ooit gezegd hebben, maar we vallen op Smile

_________________
tza wel aa
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
 
BerichtGeplaatst: Di 10 Jul 2007, 18:58:26 Reageer met quote
Simon
Carnavalpraeses
Geregistreerd op: 22-3-2005
Berichten: 3261
Woonplaats: Alosta
zoals ik bonnie al smste: Karel zat in het middagjournaal met zijn bakkes vol eten

was dienen niet uit vtk oilsjt gesmeten?

_________________
Look! Round Windows!

-Gentlemen Prefer Blondes (1953)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
 
BerichtGeplaatst: Do 12 Jul 2007, 08:01:03 Reageer met quote
Ilse
Geregistreerd op: 31-3-2005
Berichten: 379
Woonplaats: Serskamp
Jammer voor Matthys:

Chocolade Jacques stopt sponsoring eind 2007

Chocolade Jacques stapt uit het wielrennen. Chocolade Jacques sponsort al vier jaar de professionele wielerploeg Chocolade Jacques-Topsport Vlaanderen. Het contract loopt eind 2007 af en zal niet worden vernieuwd. Teammanager Patrick Sercu liet intussen weten dat de continentale ploeg wel doorgaat met andere sponsors.

Sabine Lejoly, de marketingverantwoordelijke van Chocolade Jacques, legt de beslissing uit: '2008 wordt een jaar van verandering wat de marketingstrategie van Chocolade Jacques betreft. De wielerploeg past hier niet in en daarom werd beslist het contract na vier jaar te beëindigen.'

'We hebben met plezier gedurende vier jaar de ploeg gesponsord en het Belgisch wielrennen ondersteund. We bedanken teammanager Christophe Sercu dan ook van harte voor de zeer goede samenwerking. We hebben de bekendheid van het merk Jacques op significante wijze kunnen verhogen en feliciteren de ploeg met zijn sportieve successen.'

Dat Chocolade Jacques uit het wielrennen stapt, betekent niet het einde van de professionale continentale wielerploeg, liet Christophe Sercu, de teammanager van Chocolade Jacques-Topsport Vlaanderen, weten.

"Wij betreuren de beslissing van Chocolade Jacques natuurlijk, maar wensen hen formeel te bedanken voor hun steun aan onze ploeg tijdens de afgelopen vier jaar. Mede dankzij hun inbreng hebben wij de ploeg op het huidige niveau, en met bijhorende uitstraling, kunnen brengen", meldt Sercu.

"Dankzij het blijvende vertrouwen en engagement van onze hoofdsponsor Topsport Vlaanderen, Fietsen Eddy Merckx en de andere huiduige partners van de ploeg, kunnen wij echter nu al bevestigen dat onze ploeg volgend jaar als professionele continentale ploeg zal blijven bestaan, trouw aan zijn missie om jonge talentvolle renners de kans te bieden om op een perfecte manier de stap naar de profs te zetten. Dit neemt niet weg dat het al dan niet kunnen vervangen van een hoofdpartner bepaalde (financiële) consequenties kan inhouden. Maar nogmaals: wij blijven met vertrouwen naar de toekomst kijken."

Het bestuur van de vzw Eddy Merckxvrienden, de financieel verantwoordelijke van de ploeg, zal zich nu volop concentreren op het aantrekken van één of meerdere nieuwe sponsors. "Hoewel het huidige klimaat momenteel niet optimaal is om de zoektocht naar nieuwe sponsors aan te vatten, menen wij over voldoende troeven te beschikken om potentiële sponsors van wielerploegen te overtuigen om in ons project te investeren", besluit Sercu.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
VTK Oilsjt @ Tour De France 
  VTK-OILSJT babbelbox forum index » Activiteiten
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in GMT + 1 uur  
Pagina 1 van 2  
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
  
  
 Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  


De Babbelbox is het best te bekijken met Mozilla Firefox

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
Designed for Trushkin.net | Themes Database.